2009. július 26., vasárnap

Műköröm saját szemmel

Pár hónapja döntöttem el, hogy a saját körmeimet én saját magam fogom csinálni.

Beszereztem a hozzávalókat: zseléket, uv lámpát, fixálót, primert, porcelánporokat, liquidet, ecseteket, tálkákat, lakkokat, díszítőket stb.
Nem volt egy olcsó mulatság!

Ezután elkezdtem képezni magam: az előző műkörmös cikkeket azért tettem fel, hogy ha valaki lesz olyan bátor mint én, ne kelljen keresgetnie...

Szóval tanulgattam, és gyakoroltam. Először mentem a saját fejem után: aminek óriási hosszú műkarom lett a vége, és hosszadalmas reszelés!:P Nem is olyan egyszerű a dolog!
De belejöttem, és rájöttem, hogy bizonyos szabályokat be kell tartani.

Nagyon fontos az előkészítés! Ez az alapja az egésznek! Ha ezt kihagyjuk, vagy nem csináljuk meg, ne számítsunk tartós körmökre!
Figyelni kell arra, hogy a zselé, vagy a porci ne menjen rá a körömágy bőrére: nehéz onnan leszedni! ...nagyon nehéz!

...és a gyakorlás! Nos, ez is nagyon fontos! Minnél többet csináljuk, annál jobban fog menni!
Nekem már a bal kezem is elég ügyes, szóval a jobb mancsom körmei se olyan esetlenek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése